Mørkøv Handels-, Håndværker- & Borgerforening

Hello world

Kontakt foreningen

Borgerforeningen har adresse på Rævebjerg 1, 4440 Mørkøv.

Du kan kontakte foreningens telefon i følgende tidsrum:

Alle hverdage mellem kl. 17.00 – 19.00

Du kan også kontakte os på e-mail: mail@mhhb.dk

eller udfylde formularen til højre.

Bemærk: Formularen er ikke til bestilling af stadepladser. Bestilling foregår via linket her.

BLIV MEDLEM AF FORENINGEN

Borgerforeningen har også brug for din hjælp for at holde ”hjulene” i gang. Det koster kun 100 kroner pr. husstand pr. år for et medlemskab .

Med medlemskabet er du med til at støtte Borgerforeningen og dermed også foreningslivet i byen.

• Tilmeld dig ved at indbetale 100 kr. til 0518-0000246372 og skriv dit vejnavn samt nr. til modtager.
  • Du kan også betale med mobilepay på tlf. nr. 77751. (Kvittering hedder ”MHHB Kontingent 2023”)
  • Du kan udfylde nedenstående skema, så sender vi dig en indmeldingsblanket med yderlige information om betaling.
  • Du kan kontakt til Borgerforeningen på mail@mhhb.dk eller på telefon 30 62 25 11.

Har du ændringer til nuværende medlemskab bedes du kontakte os på ovenstående mail eller telefonnummer med den relevante info.